Dobre perspektywy handlu on-line

Udział handlu online w całości zakupów jest w Polsce niższy niż na najbardziej rozwiniętych rynkach w Europie. Należy oczekiwać w najbliższych latach wzrostu rynku e-commerce – stwierdzają autorzy raportu „Cyfrowa Polska”.

1120-OKO

Dalszy wzrost sektora e-commerce jest możliwy dzięki dwóm czynnikom: zwiększeniu częstotliwości zakupów online oraz rosnącej sile nabywczej najmłodszych pokoleń, czyli grupy wiekowe 10-34 lata. Drugą istotną konsekwencją wzrostu popularności handlu online będzie konieczność optymalizacji powierzchni sklepów stacjonarnych – stwierdzają eksperci McKinsey&Co oraz Forbes’a.

>> czytaj także: Cyfrowe wyzwania polskiej gospodarki

1120-OKO

Otwarta licencja


Tagi


Artykuły powiązane

Baby Boomers are reluctant about online banking

Kategoria: Financial markets
The Baby Boomers generation is more accustomed to using traditional media, such as newspapers, television and radio, than the internet. As a result, it uses online banking services less frequently than younger people.
Baby Boomers are reluctant about online banking

Polsce potrzebny jest nowoczesny ekosystem biznesowy

Kategoria: Sektor niefinansowy
W naszym kraju nie potrafimy stworzyć mechanizmów, w których firmom opłacałoby się eksperymentować z nowymi rozwiązaniami – uważa dr Katarzyna Śledziewska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Polsce potrzebny jest nowoczesny ekosystem biznesowy

Online shopping is becoming increasingly popular

Kategoria: English
Almost 7 out of 10 internet users in the UE countries made online purchases during the past year. The most popular types of goods purchased online include clothes and sports equipment.
Online shopping is becoming increasingly popular