Barometr Konsumencki OECD w VIII dla Polski wzrósł do -0,19 pkt

Barometr Konsumencki OECD w sierpniu dla Polski wzrósł do -0,19 pkt z -0,44 pkt miesiąc wcześniej – podała Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD).

Barometr Konsumencki OECD odpowiada miesięcznemu wskaźnikowi wzrostu znormalizowanego wskaźnika zaufania konsumentów (CCI), obliczonego jako średnia:

– sytuacji finansowej w ciągu ostatnich 12 miesięcy,

– sytuacji finansowej w ciągu następnych 12 miesięcy,

– ogólnej sytuacji gospodarczej w ciągu następnych 12 miesięcy,

– dużych zakupów w ciągu następnych 12 miesięcy.

 

map/ osz/

 


Artykuły powiązane

Ochrona konsumenta na rynku usług finansowych w Polsce

Kategoria: Trendy gospodarcze
Ochrona konsumentów na rynku usług finansowych stała się w ostatnich latach przedmiotem gorącej debaty i źródłem dużej polaryzacji społecznej. Utrudnia to rzeczową dyskusję na temat tego, jak wygląda w Polsce ochrona praw konsumentów na rynku usług finansowych oraz o tym, jak powinna ona wyglądać.
Ochrona konsumenta na rynku usług finansowych w Polsce

Światełko w tunelu – w oddali

Kategoria: Trendy gospodarcze
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożny optymizm w ocenie sytuacji gospodarczej. Nie na tyle duży, by jednak planować inwestycje.
Światełko w tunelu – w oddali

Media społecznościowe i metawersum zdynamizują e-commerce

Kategoria: Trendy gospodarcze
Po pandemii globalny e-commerce notuje malejącą dynamikę wzrostu, a w niektórych geografiach nawet spadek obrotów. Jego nową siłą napędową stają się media społecznościowe, a niedługo będzie nią także metaverse.
Media społecznościowe i metawersum zdynamizują e-commerce