Francja: Wskaźnik nastrojów w biznesie w XI ‘22: 102 pkt

Wskaźnik zaufania przedsiębiorców we Francji wyniósł w listopadzie 2022 r. 102 pkt wobec 102 pkt w poprzednim miesiącu – poinformował w komunikacie instytut statystyczny INSEE. Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 101 pkt.

Wskaźnik zaufania w sektorze usługowym wyniósł 104 pkt wobec 106 pkt miesiąc wcześniej.

„W sektorze detalicznym indeks wyniósł 98 pkt wobec 97 pkt miesiąc wcześniej” – podał INSEE.

Z danych INSEE wynika, że indeks zaufania w sektorze przetwórczym wyniósł 101 pkt wobec 103 pkt miesiąc wcześniej.

aj/ osz/


Artykuły powiązane

Tydzień w gospodarce

Kategoria: Raporty
Przegląd wydarzeń gospodarczych ubiegłego tygodnia (11-15.04.2022) – źródło: dignitynews.eu
Tydzień w gospodarce

Zaufanie społeczne determinuje powodzenie szczepień

Kategoria: Analizy
Mimo masowych programów szczepień i dostaw szczepionek praktycznie żadne większe państwo na świecie nie osiągnęło do tej pory poziomu odporności populacyjnej. Główną przeszkodą jest zbyt niski poziom zaufania społecznego. Badania przeprowadzone w czasie pandemii pokazują wieloaspektowe przyczyny tego zjawiska.
Zaufanie społeczne determinuje powodzenie szczepień

Przyczyny gospodarczych niepowodzeń Argentyny

Kategoria: Trendy gospodarcze
Argentyna, niegdyś jedna z najbogatszych gospodarek świata, co parę lat przechodzi spektakularny kryzys, kończący się ogłoszeniem niewypłacalności państwa, odcięciem od finansowania zagranicznego, hiperinflacją oraz wzrostem ubóstwa społeczeństwa. Jak przerwać ten zaklęty krąg?
Przyczyny gospodarczych niepowodzeń Argentyny