MoneyLab, czyli sztuka pomnażania pieniędzy

MoneyLab, czyli sztuka pomnażania pieniędzy

„Secrets of the MoneyLab: How Understanding People Will Improve Your Profits” Kay-Yut Chen, Marina Krakovsky, Penguin, październik 2010

„Secrets of the MoneyLab. How Understanding People Will Increase Your Profits”  to kolejna po „Freakonomics” i „Nudge” książka odsłaniająca tajniki zachowań i preferencji konsumentów. Autorzy nowej publikacji wydawnictwa Penguin, która ukaże się w październiku, próbują pokazać, jak wykorzystać wzory zachowań konsumentów w biznesie i jak na tym zarobić.  Kay-Yut Chen, ekonomista Hewletta-Packarda, opisuje doświadczenia przeprowadzane od 1994 roku w jego firmie i w innych znanych przedsiębiorstwach, w których wykorzystano zasady ekonomii behawioralnej. To wiedza warta miliony.

„Secrets of the MoneyLab: How Understanding People Will Improve Your Profits” Kay-Yut Chen, Marina Krakovsky, Penguin, październik 2010

Tagi