Analityk programów publicznych i procesów społeczno-politycznych. Autor i współautor opracowań z obszarów m.in. ochrony zdrowia, rynku pracy i finansów publicznych.
Od 2013 r. współtworzy dział spraw społecznych w Polityka Insight. Wcześniej pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji, współpracował też z Fundacją Bertelsmanna.
Absolwent London School of Economics oraz National University of Singapore, studiował również w Hertie School of Governance w Berlinie.
Polish policymakers have to face indirect costs of a healthcare system and implement reforms. But so far all arguments have been consistently ignored by the Ministry of Health officials, at least officially.
Pod względem nierówności dochodowych Polska jest europejskim przeciętniakiem. Nie jest u nas ani źle, ani dobrze. Problem w tym, że Polacy chcieliby skandynawskiego państwa opiekuńczego i cypryjskich podatków...
„Niesprawiedliwość” – to pomyślała większość Amerykanów, gdy kilkudziesięciu ekonomistów z dopiero co uratowanego AIG przyznało sobie premie. Debata o wynagrodzeniach finansistów nigdy nie była tak gorąca...
Think – tanki. W dorosłych demokracjach profesjonalizują politykę w każdym obszarze: podnoszą jakość sporu politycznego, jakość opracowywanego prawa, a rozwiązania dotyczące gospodarki wyprowadzają poza linię...
The administration in all countries is overdeveloped, ineffective and in debt. Many specialists believe that public sector should play a less significant role, also in the Polish economy. The key question is: what does the...
Minister Finansów zakwestionował wysokość dotacji budżetowej na finansowanie świadczeń udzielonych osobom, które nie mają samodzielnego ubezpieczenia w NFZ. To przede wszystkim dzieci i ubodzy. Przyglądamy się...
Administracja we wszystkich krajach jest duża, nieefektywna i zadłużona. Wielu specjalistów uważa, że sektor publiczny powinien odgrywać mniej znaczącą rolę także w polskiej gospodarce. Zasadniczym pytaniem jest...