Obserwatorfinansowy.pl 4. portalem ekonomiczno-biznesowym w Polsce

Wysoką pozycję serwisu ekonomicznego Narodowego Banku Polskiego potwierdza przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów nowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Comiesięczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM), ukazujący się od 2003 r., dostarcza informacji na temat liczby cytowań mediów w innych środkach przekazu.

Według czerwcowego zestawienia „Obserwator Finansowy” uplasował się na wysokiej 4. pozycji wśród portali o profilu ekonomiczno-biznesowym. Prezentowane w serwisie treści cytowane były 176 razy.

Obserwatorfinansowy.pl jest obecny na rynku już od prawie 15 lat. Przez ten czas zdobył uznanie odbiorców, stając się jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów ekonomicznych. Publikuje ciekawe artykuły, wnikliwe analizy, wywiady i raporty o tematyce dotyczącej bankowości centralnej, ekonomii, finansów i gospodarki. Wysoką pozycję na rynku ugruntował w 2023 r., zajmując 4. miejsce w rocznym rankingu IMM wśród najczęściej cytowanych portali o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

W pierwszym półroczu 2024 r. portal NBP odnotował kolejne sukcesy: ponad trzykrotny wzrost cytowań i blisko 7 mln kontaktów z publikacjami. Najchętniej na treści serwisu powoływały się portale branżowe.

Doskonałe wyniki „Obserwatora Finansowego” idą w parze z dynamicznym rozwojem medium. Od lutego 2023 r. wydawany jest drukowany kwartalnik o tym samym tytule, dostępny w salonach prasowych i na stacjach paliw w całej Polsce. W czerwcu 2024 r. uruchomiono kolejny projekt „Obserwator Finansowy TV”. Dostępny na YouTube kanał telewizyjny nadaje na żywo przez pięć dni w tygodniu, prezentuje wywiady i dyskusje z uznanymi ekspertami i praktykami życia gospodarczego z Polski oraz z zagranicy.

 

Otwarta licencja


Tagi


Artykuły powiązane

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów: „Obserwator Finansowy” z ugruntowaną pozycją na rynku

Kategoria: Trendy gospodarcze
Już od ponad roku serwis Narodowego Banku Polskiego plasuje się w ścisłej czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów ekonomicznych i biznesowych rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Najnowsze zestawienie potwierdza wysoką pozycję medium na rynku specjalistycznych portali i ugruntowany poziom cytowalności tytułu.
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów: „Obserwator Finansowy” z ugruntowaną pozycją na rynku

Finfluencing a rozwój kompetencji finansowych, czyli o (nie)bezpieczeństwie finansów w mediach społecznościowych

Kategoria: Analizy
Postępująca cyfryzacja usług finansowych daje ich odbiorcom szanse na większe włączenie finansowe, zapewnia wygodne, szybkie, bezpieczne i terminowe transakcje oraz dostęp do bardziej spersonalizowanych usług finansowych. Choć korzyści z rozwoju cyfrowych technologii z tego zakresu wydają się dziś niemal bezdyskusyjne, to niewłaściwe korzystanie z nieznanych produktów, zwłaszcza przez nieświadomych ryzyka młodych konsumentów, może być zagrożeniem dla ich bezpieczeństwa finansowego.
Finfluencing a rozwój kompetencji finansowych, czyli o (nie)bezpieczeństwie finansów w mediach społecznościowych