Private asset & wealth management, nowe instrumenty i usługi finansowe

Private asset & wealth management, nowe instrumenty i usługi finansowe

ed. nauk. Katarzyna Gabryelczyk. Warszawa: C.H. Beck, 2009, 391 s. ISBN 978-83-255-1119-7

Lektura  książki pozwala zapoznać się z instrumentami i narzędziami finansowymi, które są oferowane przede wszystkim zamożnym klientom indywidualnym, korzystającym z usług asset and wealth management. W opracowaniu zaprezentowano: art banking and funds,  inwestycje w diamenty oraz BRIC  & Next 11, fundusze społecznie odpowiedzialne i nieodpowiedzialne, fundusze surowcowe i towarowe, exchange traded funds, fundusze luksemburskie, obligacje śmierci i katastrofalne, odwróconą hipotekę i krótką sprzedaż.

ed. nauk. Katarzyna Gabryelczyk. Warszawa: C.H. Beck, 2009, 391 s. ISBN 978-83-255-1119-7

Tagi


Artykuły powiązane

Fundusze private equity – paliwo wzrostu czy korporacyjny flipping

Kategoria: Analizy
Zdaniem jednych ratunek dla firm, zdaniem innych maszyna do drenażu firm kosztem pracowników. To tutaj wielkie pieniądze spotykają się z brutalną rzeczywistością biznesu. Restrukturyzacja, cięcia, szybki wzrost wartości, sprzedaż – czy to świetny sposób na efektywność, czy tylko „flipping” na poziomie korporacyjnym?
Fundusze private equity – paliwo wzrostu czy korporacyjny flipping

Jak zwalczać nieprawidłowości na rynku funduszy inwestycyjnych

Kategoria: Instytucje finansowe
Nieefektywność nadzoru prowadzi do występowania nieprawidłowości i nadużyć na rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce – taką sensacyjną tezę stawiają autorzy monografii „Nieprawidłowości i nadużycia na rynku funduszy inwestycyjnych”.
Jak zwalczać nieprawidłowości na rynku funduszy inwestycyjnych

German automotive industry at a crossroads

Kategoria: Business
"If the auto industry collapses, Germany will collapse," writes Gabo Steingart emphatically in a recent article in Focus magazine. Many experts and commentators are increasingly drawing attention to the waning strength of Germany's flagship industry. German automotive has missed the electric age. Is it just a slightly longer pit-stop or is it irretrievably losing "pole position"?
German automotive industry at a crossroads