Francja: W I ’25 indeks nastrojów konsumentów wyniósł 92 pkt

We Francji wskaźnik nastrojów konsumentów w styczniu 2025 r. wyniósł 92 pkt wobec 89 pkt miesiąc wcześniej – poinformował instytut statystyczny Insee.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 90 pkt.

Francuzi lepiej oceniają swoją sytuację finansową, a wskaźnik prognoz dot. finansów wyniósł -10 pkt wobec -14 pkt miesiąc wcześniej.

Lepsze są też oceny perspektyw możliwości zakupowych Francuzów: -28 pkt wobec -29 pkt miesiąc wcześniej.

aj/ ana/


Artykuły powiązane

Edukacja finansowa dla przyszłości

Kategoria: Trendy gospodarcze
Edukacja finansowa i znajomość finansów to kształcenie umiejętności, wiedzy i zachowań, które pozwalają człowiekowi podejmować świadome decyzje dotyczące pieniędzy: płatności, zaciągania kredytów, otwarcia rachunku bankowego, planowania dochodów i zarządzania nimi, inwestowania na rynku i oszczędzania.
Edukacja finansowa dla przyszłości

Światełko w tunelu – w oddali

Kategoria: Trendy gospodarcze
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożny optymizm w ocenie sytuacji gospodarczej. Nie na tyle duży, by jednak planować inwestycje.
Światełko w tunelu – w oddali

Marketingowy wymiar magii świąt

Kategoria: Zewnętrzni eksperci
Boże Narodzenie to nie tylko czas radości i rodzinnych spotkań, ale również okres największej aktywności konsumenckiej w roku. Sezonowe trendy zakupowe wpływają na wyniki detalistów, strategie marketingowe i globalną gospodarkę. Jak zatem współczesny marketing i zmieniające się preferencje konsumentów kształtują to wyjątkowe święto? Na to i inne pytania odpowiedziała „Obserwatorowi Finansowemu” dr Agnieszka Wilczak z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Marketingowy wymiar magii świąt