Ewolucja podejścia banków centralnych do złota
Kategoria: Trendy gospodarcze
Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży ogółem spadł w listopadzie 2024 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. z 11,7 proc. do 10,7 proc. – podał Główny Urząd Statystyczny.
GUS podał, że w listopadzie 2024 r. w porównaniu z listopadem 2023 r. notowano niższą wartość sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 6,0 proc.
Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa z grupy „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 30,9 proc. w 2023 r. do 27,5 proc.), natomiast wzrost udziału wykazały jednostki z grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (odpowiednio z 24,5 proc. do 27,3 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (z 20,8 proc. do 21,3 proc.).
map/ asa/